UNIT4 SE | Mapa strony | Kontakt
Rozwiązania biznesowe - sprzedaż
Podstawowym warunkiem skutecznej realizacji sprzedaży jest posiadanie sieci sprzedaży o dostatecznym poziomie wiedzy na temat produktów.

Współczesne systemy zarządzania sprzedażą i kontaktami z klientem pomijają aspekt dynamicznego dostarczania wiedzy w odpowiedzi na zmienny popyt ze strony sprzedawców. Handlowiec nie zawsze potrzebuje ogólnej i szerokiej wiedzy na temat całej oferty. Równie często pilnie potrzebne są wąskie, lecz dogłębne ekspertyzy w zakresie konkretnych problemów zgłaszanych przez klientów. Zwykle proces sprzedaży jest dodatkowo utrudniony przez występującą dużą barierę geograficzną pomiędzy dostawcami wiedzy i jej odbiorcami (rynkiem). Powoduje to pojawianie się wąskich gardeł komunikacyjnych, które skutecznie ograniczają sprzedaż produktów wymagających wiedzy.

Korzyści

W obrębie procesu sprzedaży nasze rozwiązania oferują:
  • przyśpieszenie czasu przygotowania oferty (patrz: Przygotowanie dokumentów sprzedażowych)
  • przyśpieszenie czasu realizacji transakcji (patrz: Dokumentacja kontaktów z klientem)
  • skuteczniejsze reagowanie na potrzeby klientów przez handlowców wyposażonych w kompletną wiedzę (patrz: Lepiej przygotowani handlowcy – wsparcie sprzedaży)
  • skrócenie czasu osiągania przez nowego handlowca pełnej wydajności sprzedażowej (patrz: Wprowadzanie nowego pracownika do organizacji)

 

Przygotowanie dokumentów sprzedażowych

Proces sprzedażowy związany jest z przygotowywaniem dokumentów takich jak prezentacje, koncepcje i oferty. System PYTON Knowledge Base przechowuje wszystkie informacje związane z daną ofertą. Dokumenty udostępnione oraz otrzymane od klienta powiązane są ze sobą relacjami, dzięki czemu osoba przygotowująca ofertę dysponuje kompletem informacji.
 

Dokumentacja kontaktów z klientem

Nasze rozwiązanie klasy CMS oparte o system PYTON Structure daje handlowcom szybki dostęp do pełnej dokumentacji kontaktów z klientem. Każdy proces sprzedażowy reprezentowany jest przez stronę tematyczną, na której umieszczane są wizytówki osób prowadzących klienta, newsy dotyczące kolejnych kroków podejmowanych w procesie sprzedaży, dokumenty otrzymane od klienta oraz przekazane klientowi, notatki ze spotkań, książka adresowa.


Lepiej przygotowani handlowcy – wsparcie sprzedaży

Jednym z czynników wpływających na postrzeganie firmy przez klient jest jakość obsługi klienta przez sprzedawcę czy (w późniejszym etapie) konsultanta. PYTON E-learning pozwala działom sprzedaży na przeprowadzanie szkoleń zarówno z zakresu wsparcia sprzedaży jak i obsługi posprzedażowej (przepisy i procedury sprzedażowe) oraz samych technik sprzedaży.

Kliknij w link , aby zamówić więcej materiałów.

 
Kontakt z konsultantem
Kontakt z Pyton Management

Masz pytanie?
- oddzwonimy w ciągu 48h
MS Gold Certified Partner

UNIT4 Software Engineering jest Złotym Partnerem Microsoft

MS Gold Certified Partner logo

Produkty PYTON

PYTON Structure

PYTON E-Learning

PYTON Knowledge base

PYTON Workflow

PYTON Collaborate